[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neo+ na modemie Thomsona SpeedTouch 330

From: Adrian <kleku@pf.pl>
Date: Sat Oct 18 2003 - 21:08:11 CEST
[slacklist] Re: Neo+ na modemie Thomsona SpeedTouch 330

> A bo na tej płytce był skrypt do odpalania = przez hotpluga i najpierw
> kombinowałem właśnie z tym.
> Ale mam do Ciebie pytanko. Czy udało Ci się = zautomatyzować to połączenie
tak
> żeby samo wstawało przy starcie? Bo ja się = z tym strasznie motałem i w
końcu
> nie udało mi się. Jeszcze chciałem = zrobić skrypt do automatycznego
> przeładowania jeśli połączenie z = jakichś powodów zostanie przerwane. Jeśli
> udało ci się to zrobić to prosiłbym o = pomoc.
>
> Przemek

takie poleconka do /etc/rc.d/rc.local

modprobe ppp_generic
modprobe ppp_synctty
modprobe n_hdlc

modprobe usbcore
mount none /proc/bus/usb -t usbdevfs
modprobe = usb-uhci           = ;         <---- albo usb-ohci = jak masz VIA

/usr/local/sbin/modem_run -m -f = /tutaj/scierzka/do/mgmt.o    <------  = mgmt.o
znajdziesz na cd od tpsa
echo `pidof /usr/local/sbin/modem_run` > = /var/run/modem_run.pid

pppd call = neostrada           = <----- plik neostrada musi byc w
/etc/ppp/peers/   znajdziesz go na cd = (wyedytuj!)

- klęku