[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neo+ na modemie Thomsona SpeedTouch 330

From: Przemyslaw Smialy <xtc@lancaster.one.pl>
Date: Fri Oct 17 2003 - 10:30:15 CEST
[slacklist] Re: Neo+ na modemie Thomsona SpeedTouch 330

> Witam. Czy udalo sie komukolwiek cos takiego = odpalic? I jakie mieliscie
> przezycia?

Nie ma problemu z odpaleniem tego modemu!! Właśnie = wczoraj tego dokonałem.
Najlepiej nie postępować zgodnie ze wskazówkami = umieszczonymi na płycie
dołączonej do zestawu, choć sterowniki wzięte = z tamtąd ładnie działają.
Trzeba też wywalić hotplug bo strasznie miesza i = odpala kilkanaście sesji
ale nie wiem dlaczego nie odpala połączenia (ale = jeszcze pracuję nad tym).
Najlepiej samemu wszystko odpalić zgodnie z =
http://cvs.sourceforge.net/viewcvs.py/*checkout*/speedtouch/= speedtouch/doc-l
inux/howto/SpeedTouch-HOWTO-en.html?rev=1.3 . = Kompilację jajka w slacku 9
można sobie podarować bo są wszystkie potrzebne = moduły w standardowym. Można
jeszcze skorzystać z opisu na stronie
http://www.l=
korzystałem.

Do Roberta Kuźmickiego:
>Ja w każdym bądź razie tak zrobiłem, = zwłaszcza, że nie znalazłem w
Internecie żadnego opisu instalacji tego = >modemu.
wpisz w google SpeedTouch i wejdź na trzecią = stronę z listy....

Pozdrawiam

PS. jeśli Ci się uda odpalić to z hotpluga to = napisz!