[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: buforowanie odczytu i zapisu na dysku

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Tue Oct 28 2003 - 22:12:05 CET
[slacklist] Re: buforowanie odczytu i zapisu na dysku

> nie do końca zrozumiałem ale chodzi ci chyba = o formatowanie
niskopoziomowe,
> kiedyś stare 486DX miały taką opcję w = biosie, teraz jest z tym gorzej
> ale też da się znaleść :)

Niestety,   wszelkie dosowe loformaty, = wdclean (program western digitala do
zerowania dysku), amigowski transformer, linux... = wszystko sie na tym
wylozylo :(  problem w tym ze to jest jakos tak = rozwiazane ze przy probie
dostepu do dysku sprawdzane jest haslo i jesli nie = zostalo wprowadzone to
zonk....    tak wiec fdisk np nie = widzi wogole tego napedu.  WDClean i
Transformer probuja, lecz po chwili twierdza ze jest = blad dostepu / zapisu.
Pozostale wogole nie zaczynaja.

Moze ktos na jakiejs pracowni napisal jakis = niskopoziomowy sterownik hdd ??
Bylo by pole do popisu czy da sobie z tym rade = ;)

Pozdroffka