[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Informacje podczas podnoszenia systemu

From: Roman Kumicki <kroman@poczta.fm>
Date: Tue Oct 28 2003 - 22:06:34 CET
[slacklist] Re: Informacje podczas podnoszenia systemu

Zatem jeszcze raz.
System zaczyna się ładować.
Na ekranie monitora pojawiają się informacje co = aktualnie system robi.
W pewnym momencie wypluwa informacje postaci:
ścieżka/nazwa modułu.o (np: = /lib/modules/...../vga.o)
i dalej standardowe informacje o wykrytych = urządzeniach itp, itd.

Chodzi mi o to, że nie wiem co to za lista = modułów? Jest ich tyle, że przypuszczam, że to są wszystkie = które mam zadeklarowane w jądrze.

Nie jestem w stanie przewinąć ekranu w górę, = aby przekonać się co jest bezpośrednio przed tą listą bo jest = ona za długa. Czy to jest jakiś błąd czy cokolwiek innego = ?.

Przeglądałem logi systemowe i tam nie ma tej listy = modułów (nawet śladu) Są wszystki informacje poza tymi.

Przed zainstalowaniem sterowników do neostrady = (eagle-1.0.4) taka lista się nie pojawiała.
Z drugiej strony neostrada nie chce mi się = odpalić i nie potrafię dojść dlaczego, więc nie wiem czy ta = lista to nie jest przypadkiem jakiś błąd.