[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: buforowanie odczytu i zapisu na dysku

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Wed Oct 29 2003 - 17:19:51 CET
[slacklist] Re: buforowanie odczytu i zapisu na dysku

> Nie wiem nigdy sie z czyms takim nie spotkalem, = ale moze to nie jest
kwestia
> formatowania hdd, tylko np. dysk ma jakis =
>
> A czy da sie taki "bajer" zrobic na = zwyklym hdd jakims softem, zeby go
> (przypuszczam ze bios) niewykrywal?
> - Adrian

Byc moze, choc z tego co udalo mi sie do tej pory = ustalic (glownie zachodnie
listy dysk), to dane te sa zapisywane na samym dysku = (podobno ktos
podmienial elektorniki, ja niestety nie mam takiej = mozliwosci).

Acha... linux tez nie kozysta z biosu, a przy probie = modyfikacji wywala
kilkanascie ekranow bledow.