[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nie mogę usunąć iproute2 - proszę o pomoc :)

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Sat Jun 21 2003 - 10:45:09 CEST
[slacklist] Re: Nie mogę usunąć iproute2 - proszę o pomoc = :)

Dnia 06/21/2003 10:27 AM, Użytkownik Michał = Piłat napisał:

> Zgadza się. Ale checkinstall to tylko skrypt, = więc ¶miało możesz sobie
> 'zahashować' linie wykonuj±c± =

installpkg ? bo 'make install' dla budowanego pakietu = trzeba zrobić (tak
my¶lę) i o to wła¶nie chodzi -> wrzuca do = katalogów soft bez
"spaczkowania" a potem wykonuje paczkę = ...

> Na samym końcu tworzenia paczki masz = możliwo¶ć zmiany jej wersji,
> architektury itd. Wystarczy więc, że = zmienisz nr wersji na kolejny...

Jak podbiję wersję paczki to skrypt

a: odinstaluje zainsalowan± paczkę?
b: przywróci backup?
c: zrobi upgradepkg?