[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Nie mogę usunšć iproute2 - proszę o pomoc :)

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Sat Jun 21 2003 - 13:02:14 CEST
[slacklist] Re: Nie mogę usunšć iproute2 - proszę o pomoc = :)

Dnia 06/21/2003 11:38 AM, Użytkownik Michał = Piłat napisał:

> I znowu masz rację. Defaultowo zainstaluje Ci = nową paczkę w systemie.
> W tym samym mailu znalazłem zastrzeżenia = autora programu co do
> wykonywania upgarde'u, nie będę wklejał =
>
> http://c= heckinstall.izto.org/mail-archive/msg00033.html
>
> Generalnie, autor ma obawy co do = nazewnictwa.
>
> Ja rozwiązałem to u siebie w ten sposób, = że w skrypcie polecenia
> installpkg zamieniłem na upgradepkg = --install-new, w związku z czym
> proponowana przeze mnie zmiana wersji, a = ściślej mówiąc 'Release'
> powoduje upgrade istniejącego pakietu, = bądź zainstalowanie nowego. Nie
> [...]

Kurcze, rzeczywiście - nie pomyślałem o = tym.

Myślę, jednak, że najbardziej elegancko jest = samemu ręcznie odinstalować
srary pakiet i dopiero potem puścić =

Niemniej jest to duże ułatwienie w porównaniu z =
każdego MakeFile, dołączonego do softu! = Przecież nie zawsze dodanie
DESTDIR jest proste (choć czasem autorzy już sami = o to zadbali)

Dzię?i
pozdrawiam
patt