[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Re: Wewnetrzny router w sieci a siec LAN.

From: demeus <demeus@go2.pl>
Date: Wed Aug 06 2003 - 16:02:29 CEST
[slacklist] Re: [slacklist] Re: Wewnetrzny router w sieci a siec = LAN.

>Tak wszystko fajnie, niestety dopiero zaczynam i = zabardzo nie wiem jak
>zrobic mostek sieciowy aby polaczyc te dwa LANy = (bo uzytkownicy beda
>plakac ze im Otoczenie Sieciowe nie dziala, a = gwarantuje im to umowa).
>Hbq czy tam Cbq jeszcze postawie bo mam do tego = opisy, ale o mostku nic
>nie wiem :-/

tutaj masz troche o bridgu:
http://www.google.com/sea= rch?q=bridge%2Blinux&num=100&hl=pl&lr=lang_pl&inlang=pl&btnG== Google+Search

a co do otoczenia to moze ono przeciez dzialac tylko w = obrebie miasto1 :) a dalej np nie ma mozliwosci technicznych itp =

wydziel odpowiednie paso dla ruchu z miasto1 do = routera bo innaczej se zapchasz radiowke

pozdroofka demeus