[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Wewnetrzny router w sieci a siec LAN.

From: Kamil 'czemu aka klusek' Bista <klusek@michu.pl>
Date: Wed Aug 06 2003 - 13:33:38 CEST
[slacklist] Re: Wewnetrzny router w sieci a siec LAN.

Użytkownik demeus napisał:

> ja to bym po stronie miasto1 postawił routerek = lub bridge na którym za pomocą htb bym zrobił priorytetowanie = ruchu i wszystkie pakiety które idą do routera (internetu) = trafiały by do klasy o gwarantowanej przepustowosci np. 1MB (w = zaleznosci od tego jakie masz lacze) a reszte moga sobie wtedy ludzie = zapychac do woli :D. W takim wypadku zawsze bedzie mozna skorzystac z = netu. KPW?

> pozdroofka demeus

Tak wszystko fajnie, niestety dopiero zaczynam i = zabardzo nie wiem jak
zrobic mostek sieciowy aby polaczyc te dwa LANy (bo = uzytkownicy beda
plakac ze im Otoczenie Sieciowe nie dziala, a = gwarantuje im to umowa).
Hbq czy tam Cbq jeszcze postawie bo mam do tego = opisy, ale o mostku nic
nie wiem :-/

--
Pozdrawiam,
Kamil 'czemu' Bista