[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+

From: Sawomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Wed Aug 13 2003 - 14:31:43 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+

W liście z pon, 11-08-2003, godz. 23:21, Sawomir = Jach pisze:
> Wiem że wszyscy już mają dość Neo ale = ja mam jakiś dziwny problem.
> Chodzi o to że część stron się otwiera = a część nie, dodałem regółę
> iptables z "slackware.com.pl" ale nie =
> problem z dns więc odpaliłem swój, = niestety to samo, nie ładuje się np.
> wp.pl !!! a np. onet się otwiera ale już = żadnego linku odpalić nie
> darady, tak  to wygląda jak by serwek = proxy tepsy podawał część danych
> ale ze źrudła nie darady już ich pobrać = .Pierwszy raz mam taki numer i
> nie bardzo już wiem gdzie szukać = rozwiązania, w zasadzie wszędzie mowa
> [...]
Ok rozwiązałem problem. Panowie z tpsa jak = usłyszeli "Linux" to oczywiście włosy im stałęły = na głowie
i na moje pytanie odpowiedzieli "no musi pan = pokombinować" uhhhhh.....
Ale do rzeczy, nie wystarczy w routerze wpisać = regółki iptables podanej
w poradach (przynajmniej u mnie) musiałem jeszcze = ustawić takie samo mtu
na karcie sieciowej do której byli wpięci klienty = jakie było na ppp0
czyli 1492 a nie jak jest standardowo 1500, poza tym = na kliencie też nie
może być mtu standardowe i tu było najwięcej = kłopotów bo ustawienie na
1492 nie pomagało. Chłopcy z tepsy nękani = przeze mnie telefonami
ustalili od innych chłopców że czasami mtu = trzeba ustawić nawet poniżej
1400!!! oczywiście u mnie nie pomogło. = Kombinowałem dwa dni i jedną
noc;) ale wykombinowałem! ustawienie mtu na stacji = roboczej wynosi
1491!!! ale dlaczego tak jest to już nie wiem. = Może pomogę tym postem
komuś. Niestety mam kolejny problem Slack mi sie = wiesza po jakiś dwóch
dniach od restartu i nie wiem czy to wina tpsa że = próbuje resetować ip
czy problem w sterownikach sagem@8000 albo w samym = modemie. jak ktoś
miał ten problem to proszę o pomoc. = Pozdrawiam