[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Jak ustawić ile ekranów wstecz mogę przejrzeć na konsoli?

From: Sagata <sastian@op.pl>
Date: Wed Aug 13 2003 - 14:19:55 CEST
[slacklist] Jak ustawić ile ekranów wstecz mogę przejrzeć = na konsoli?

Bo w wielu miejscach szukałem, googlowałem, = przeglądałem pliki
konfiguracyjne i nie mogę znaleźć.
A chodzi mi o to: w momencie, kiedy wpiszę na = konsoli jakąś komendę, to
zostaje mi podany komunikat, który często zajmuje = więcej, niż jedną stronę
ekranu. Wciskając [shift] + [Page Up] mogę =
komunikatów. W pewnym jednak momencie ilość =
kończy się (u mnie dość szybko). Jak = zwiększyć ilość ekranów, o które mogę
się cofnąć?

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam,
Sastian