[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Neostrada+

From: RyEk <ryek@wp.pl>
Date: Thu Aug 14 2003 - 16:55:16 CEST
[slacklist] Re: Neostrada+

> - Temat nie został "przecwiczony" z = powodu braku neo
> Pasmo mozna by ograniczyc po prostu htb lub =
> Co do zatykania modemów to wyczytałem to = gdzieś w sieci a info wydaje się
> sensowne
> Nalezy pamiętać ze po stronie tepsy tez = oczywiscie jest modem i to nie
> koniecznie taki jak usera
> wiec dywagacje typu ja mam modem "A" i = mi działa raczej wnoszą nie wiele.
> :-(
> Pozdrawiam.

Moze i tak ale dlaczego w takim razie na Winshitach = sie nie wiesza wcale
polaczenie? To chyba jednak nie wina po stronie TPSA = a raczej sterownikach
eagle.
Sugerowalbym przetestowanie czy tak samo sie dzieje = na tzw "tragicznych"
sterach pod Lina co daje TPSA na instalacyjnej plycie = Neo oraz jeszcze
sprobowanie tych ze strony Sagem'a (USB).

Pozdro,
RyEk