[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: organizacja

From: elvis <michkot@poczta.onet.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 14:33:57 CEST
[slacklist] Re: organizacja

Może i Windows dominuje w małych sieciach ale i w =
przykładem jest ZUS i niesławny program = Płatnik. Taką sytuację spowodował
fakt że do niedawna Linuxuważany był za =
poleceń to podstawowa trudność dla młodych = komputerowców. Dlatego Windows
zdobył taka popularność .. nie za = stabilność (sic!) ale właśnie za prostotę.
Ale jak wiadomo Dystrubcje Linuxa zmieniły się i = obecnie prostotą obsługi
przypominaja Windowsa a stabilnością biją go na = głowę. Zresztą Fanom Linuxa
nie trzeba tego przecież mówić :)
Organizacja mogłaby promować Linuxa oraz = pokazać jego "prawdziwą twarz" jaką
jest stabilność i cena, a do tego coraz = łatwiejsza obsługa. Zważywszy na
obecne ceny Windowsa Linux ma bardzo duże szanse na = przyjęcie się na polskim
rynku tylko brakuje właśnie kogoś kto pokaże = jego "prawdziwą twarz" i to
mogłobybyć jednym z celów organizacji.
z pozdrowienimi
Elvis