[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Odp: Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie odrazu :]

From: Jacek <serwerek2@op.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 13:28:35 CEST
[slacklist] Re: Odp: Re: czesc... jestem tu nowy i mam pytanie = odrazu :]

> Jesli jacek obejmuje "dowodztwo" :-) to = niech napisze posta w ktoorym
> wypunktuje rzeczy ktoore nalezy zrobic. Chodzi = mi mniej wiecej o takie
cos:
> stronka - antos
> serv - tytus...
> Obowiazki ktoorych nie zostaly zadeklarowane = przez nikogo tez powinny sie
> takowym poscie znalesc, nich Ci ktorzy bladego = pojacia nie maja o
zakladaniu
> tego rodzaju organizacji dowiedzom sie i =
> To taka moja skromna propozycja ktoora powinna = nnieco usprawnic to cale
> [...]

Po zebraniu 15 osob minimum, zrobimy konferencje (via = net) ustalimy:
- tam nazwe
- po czym zarejestrujemy domene
-  majac juz to przygotujemy stronke na niej = forum czat z archiwum i w ten
sposob bedziemy dogrywac reszte, przesiadziemy sie na = swoja liste i bedziemy
promowac ja wsrod innych
- wtedy bedziemy sie zajmowac ustaleniem formy = organizacji i jej celow oraz
jej drogi kariery :)
- majac juz jakies konkrety mozemy sie spotkac

Co wy na to???

Pozdrawiam
Jacek