[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: organizacja

From: elvis <michkot@poczta.onet.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 14:39:49 CEST
[slacklist] Re: organizacja

Tu sie zgadzam ... początkowo można się skupić = na jednym a z czasem stworzyć
organizację w której będzie można znaleźć =
administratora, projektanta sieci, grafika czy = programistę. To byłoby
polskie centrum usług IT a przy odpowiedniej = "promocji" stałaby się punktem
do którego firma potrzebująca informatyka = zwracałaby się o pomoc w
nznalezieniu właściewej osoby o odpowiednich = umiejętnościach.