[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: status: organizacja

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 20:28:25 CEST
[slacklist] Re: status: organizacja

----- Original Message -----
From: "Jacek" = <serwerek2@op.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Sunday, August 24, 2003 7:41 PM
Subject: [slacklist] Re: status: organizacja

> imieniu
> Co do szczegolowych informacji na temat statusu =
> konkretnego poczekajmy chwile.
> Jak tylko dostane informacje dam znac.
>
> Natomiast lokalizacyjnie proponuje Wawe moze =
wielu
> pewnie z nas rowniez
> moze dlatego ze jest tu wiele mozliwosci i moze =
> wszystko zabralem to powaznie mysle
> o tym i za zgoda moge sie zajmowac = organizowaniem tego przedsiewziecia jak
> do tej pory.

> moge
> Proponuje sie umowic wieczorem poniewaz = trzeba  brac pod uwage wszystkich
> czesc znas pracuje :)
>

> Pozdrawiam
> Jacek

 No właśnie trzeba brać pod uwagę = wszystkich, niestety ci którzy są na
zmiennym ip nie mogą się dostać na irc co mnie = wkurza osobiście. Musimy coś
wymyśleć bo więcej ludzi jest na neo, albo = niech ktoś pozwoli wejść na ten
kanał ludzim z no-ip np. na chasło jak się tak = obawiają , no poprostu trza
coś z tym zrobić.