[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: status: organizacja

From: Wojciech Swiadkowski <wojtek@stroma.bial.pl>
Date: Sun Aug 24 2003 - 21:12:07 CEST
[slacklist] Re: status: organizacja

> Witam, wszystkich wlasnie dostalem od prawnika = wszelkie informacje
niezbedne
> na temat stowarzyszenia co,
> gdzie kiedy wraz ze wzorami dokumentow. Czekam = teraz jeszcze na inne formy
> prawne,
> wraz z podsumowaniem, ktore przedstawie wam = wtedy poniewaz bedziemy
musieli
> sie zdecydowac co do formy.
> To jeszcze chwile trzeba na to wszystko = poczekac.
>
> Tak na prawde nie wariujmy i nie robmy nic na =
> wszystko trzeba dobrze przemyslec.
>

> Do uslyszenia
> [...]
To gdzie te zapisy ?
z tego co pamietam musi zebrac sie zebranie = zalozycielkie z min 15 osobami
jestem za, chociaz osobiscie to nie wiem czy = stawilbym sie w innym miescie
pozatym rejestracja kosztuje w sadzie 500zł wiec = trzeba ustalic wpisowe i
skladke czlonkowska
w przyrodzie nie ma nic za darmo
lekarze maja swoje stowarzyszenia , prawnicy tez , = moze i ja sie doczekam
"swojego"

Wojtek