[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: status: organizacja

From: serwer <user5@gower.pl>
Date: Tue Aug 26 2003 - 18:43:14 CEST
[slacklist] Re: status: organizacja

> ale sama rejestracja stowazyszenia w sadzie moze = potrwac z 3-4
>
> z tego co się orientuje tylko stowarzyszenia = prowadzace dzialaność
gospodarczą trzeba rejestrować w sadach (Potrzeba = 15 osób- założycieli) -
trwa długo. Stowarzyszenia nie prowadzące =
rejestruje sie tylko w urzędach miejskich (potrzeba = 5 osób) - trwa niecały
miesiąc.
> tak było gdy rejestrowałem stowarzyszenie = które miało się opiekować siecią
osiedlową ale to było 2 lata temu...

> pozdroofka
sa dwa rodzaje stowarzyszen: to które będziecie = zakładać to stowarzyszenie
zwykłe - nie wymaga rejestracji w sądzie tylko w = urzędzie miasta, potrzeba
min. 15 członków. z tego co wiem to w regulaminie = trzeba będzie podać adres
siedziby. W momencie kiedy niebędzie siedziby jako = "biura" to podaje się
adres przedstawiciela stowarzyszenia - konkretnej = osoby - ktora jest na
rowni z wszystkimi pozostalymi czlonkami ale to przez = nia sa zalatwiane
wszystkie sprawy.
bardzo waznym jest aby prawidlowo sformulowac = regulamin bo potem urzad
miasta bedzie sie doczepial do wszystkiego. my = zakladalismy stowarzyszenie
do sieci osiedlowej tylko wszystcy czlonkowie sa z = jednego miasta.
zastanawiam sie jak to bedzie w wypadku gdy =
calym kraju ( a moze nawet ktos z zagranicy sie = przylaczy? )

na razie sledze wasze poczynania ale rzycze = powodzenia

pozdrawiam