[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jak legalnie?

From: GrzeZa <g-s@o2.pl>
Date: Sun Sep 07 2003 - 22:57:54 CEST
[slacklist] Re: Jak legalnie?

> Czy mozesz to rozwinac? Serio mowisz ? Gdzie = moge o tym poczytac?

Znany jest mi dosyć głośny przypadek, że = właściciel firmy (księgowość)
spisali do ksiąg inwentarzowych Linuksa (serwer) = jako oprogramowanie o
wartości 0zł. US potraktował to jako =
Więc im dołożyli według produktu = porównywalnego, a więc MSWin + MSOffice.
Nakazano im zapłacić podatek od darowizny + = odsetki (o ile pamiętam od kwoty
12.000 - takiej podobno wartości jest MSSerwer + = MSOffice, a odsetki za 28
miesięcy)
Również dla panów z BSA podczas kontroli liczy = się pierwsza strona gazety z
jaką zakupiono Linuksa, oryginalne nośniki, oraz = najlepiej jakby był paragon
albo faktura.

I tu moje pytanie: mam w sali szkoleniowej 11 = kompów. Ile mam mieć szt.
gazetki "LINUX + EXTRA - SLACKWARE 9.0"? = Jedną, czy dwanaście (serwer też na
slacku)?

GrzeZa