[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Jak legalnie?

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Mon Sep 08 2003 - 16:14:04 CEST
[slacklist] Re: Jak legalnie?

Polesek wrote:

> Bo mówisz, że moje KDE ssie :).

To jawne oszczerstwo prosze pana. Nigdzie nie = napisalem, ze
"Twoje KDE ssie".

> Taak. Ale to ciągle ten sam engine. Pamiętaj, = że chodzi o desktop, a nie
>   klaster :).

XFree ciagle te same, okna tylko inne :) To to samo. = Pod windows sa
menadzery, ktore diametralnie zmieniaja jego wyglad, = a takze sposob obsugi.

> Bardziej przejrzysta administracja? A co jest nie = tak z administracją w
> Slackware? Poza oczywiście pakietami?

I znowu, Watsonie sie pomysliles. Chodzilo mi o RH. A = pakiety w
slackware sa dobre... no przynajmniej moje, ale moje = sa robione
wlasnorecznie ;)

> Pisałem coś o zaawansowaniu?

Tak.

Nie, ten ktory pisze sterowniki dla uzadzen dla = kernela :)

> Też potrafię bez X pracować, tylko
> po co w przypadku desktopa? Zeby wszyscy mnie = mieli za hardkorowego geeka?

Nie, zeby wszystko zapierdalalo ;P

--
.-----.-----.--|  | -- [ Marcin J. Niedziela = a.k.a. nedman ] --
|__|__|_____|_____| -- [ nedman@linux.pl - = gazeta@linux.pl ] --