[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Dropline Gnome

From: Sławomir Jach <cobico@wp.pl>
Date: Mon Sep 08 2003 - 16:34:38 CEST
[slacklist] Re: Dropline Gnome

----- Original Message -----
From: "Skyscraper" = <skyscraper@o2.pl>
To: <slacklist@slackware.com.pl>
Sent: Monday, September 08, 2003 2:14 PM
Subject: [slacklist] Re: Dropline Gnome

> tez tak uwazam. Prawde mowiac ja instalwoalem =
zainstalwoaniu pelnego slacka (tak dal testow :)). = sciagnalem wszystkie
pakiety dropline na hdd i polecialem z dysku(full =
przy peirwszym odpaleniu wszystko bylo git. czcionki = z antyaliasingiem (tak
to sie pisze chyba :)) po "polskiemu" itp. = ale mam zamiar sprobowac
zainstalwoac slacka bez Xow, bez kde bez gnoma bez = XAPów i wtedy dropline
zainstalowac. Ciekaw jestem czy zadziala =

> Sławku zrob full installa wszystkiego i bedzie =
to nie jest rewelacyjne rozwiazanie, ale jesli to ma = byc tylko pokazowka
to...

> Pozdrawiam
> Skyscraper

No nie bardzo fulinstal mi pasuje, wtedy slack zwolni =
uruchamiania dropline bo teraz chodzi kde. Ja też =
przez sieć, trwało to 3godz ale poszło.  = Jeżeli na ful czcionki sa ładne to
może trzeba tylko jakis pakiet doinstalować? i = będzie ok. Tonaprawdę ważna
sprawa bo ma to być instalowane na wielu stacjach = roboczych . Pozdrawiam