[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jajko 2.4.22 i realtek 10tka

From: Machoni <machoni@o2.pl>
Date: Thu Sep 11 2003 - 10:18:54 CEST
[slacklist] Re: jajko 2.4.22 i realtek 10tka

> A tak serio, to po prawie roku subskrypcji pan = *nedman* skłania mnie >
> unsubscribe. I nie chodzi mi o flejmy, tylko o = to, że do _tych_ wakacji
> grupa była _naprawdę_ sensowna - miałem = wrażenie, że tematyka była
> wyśrodkowana między 'zieloneuszami' a = fachwcami.

i teraz:

> Serio? A to ciekawe... Ja sie pojawilem tu w =
> przeze mnie Twoja decyzja. Pojawiajac sie tu nie = zauwazylem aby ta lista

No nie... ja chyba juz naprawde jestem zbyt zmeczony = by logicznie myslec.
Jesli ktos Ci pisze ze DO WAKACJI bylo dobrze, zas W = TRAKCIE WAKACJI zaczelo
sie psuc, to Ty sie bronisz ze nie przez Ciebie bo Ty = sie pojawiles W CZASIE
WAKACJI ??

> ... Ot taka sobie lista dla
> poczatkujacych, zbierajacych doswiadczenie = loodzikow, do ktorych i ja
> sie zaliczam. Skoro lista zeszla na psy od = wakacji, to prosze sie
> szanownie ode mnie odczepic...

No tak... wszystko jasne (tylko nie dla mnie ;) = )

A przy okazji... Ty sie kreujesz na poczatkujacego... = no ciekawe,
przynajmniej po ostatnich kilku postach oceniam Cie = na oceniajacego sie jako
super wymiatacza, zapatrzonego tylko i wylacznie w = swoje ukochane dziecko.
Ale skoro nie jestes ekspertem, to moze szary = uzytkownik nedman rozwiaze moj
problem, ktory poruszylem tu pod koniec sierpnia - =
kernela. Jakos nikt nie dal rady, ale moze Tobie sie = uda...