[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: jajko 2.4.22 i realtek 10tka

From: nedman <nedman@linux.pl>
Date: Thu Sep 11 2003 - 10:39:02 CEST
[slacklist] Re: jajko 2.4.22 i realtek 10tka

Machoni wrote:

> sie psuc, to Ty sie bronisz ze nie przez Ciebie = bo Ty sie pojawiles W CZASIE
> WAKACJI ??

Pod koniec jesli chodzi o scisłosc, ta wiec = wiekszosc czasu ktos inny
psuł atmosfere.

> No tak... wszystko jasne (tylko nie dla mnie ;) = )

Nie dziwie sie.

> A przy okazji... Ty sie kreujesz na = poczatkujacego... no ciekawe,
> przynajmniej po ostatnich kilku postach oceniam = Cie na oceniajacego sie jako
> super wymiatacza, zapatrzonego tylko i wylacznie = w swoje ukochane dziecko.

Niew mam dzieci. Nie jestem zapatrzony w siebie. = Wkurza mnie tylko
debilizm ludzi ktorzy nie sa reformowalni.

> problem, ktory poruszylem tu pod koniec sierpnia = - chodzilo mi o opcje
> kernela. Jakos nikt nie dal rady, ale moze Tobie = sie uda...

A mozesz zacytowac?

--
.-----.-----.--|  | -- [ Marcin J. Niedziela = a.k.a. nedman ] --
|__|__|_____|_____| -- [ nedman@linux.pl - = gazeta@linux.pl ] --