[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: udostępnianie poł. internetowego w wimnie

From: Jacek <sydalg@ekoplyta.pl>
Date: Wed Feb 05 2003 - 18:56:27 CET
[slacklist] Re: udostępnianie poł. internetowego w = wimnie

Użytkownik Machoni napisał:

> A bierzesz pod uwage instalacje ASK w ktorych = placi sie za liczbe stacji
> roboczych
> ktore masz podlaczone a nie za przepustowosc. Bo = ja wlasnie o takich
> instalacjach myslalem.
> I wyobraz sobie wiele sieci jest takich (nie = tylko ASK, ale i komercyjni
> ISP)
> w ktorych placi sie za zakonczenie, a nie = przepustowosc (albo za jedno i
> drugie).
> Lecz wowczas znajduja sie cwaniaczki ktorzy = robia pod winda np podzial
> dalszy.
> [...]
Wyobraź sobie pomyślałem. Obciążenie = łącza, sieci  może spowodować jeden
użytkownik łącza (ten prawomyślny) . jak i = ten który zbudował bramkę do
ASK.Jak obciąży łącze? Zależy od operatora = sieci nie?Ja rozumiem to tak
sieć mi daje tyle ile potrzebuję (ile mam = wykupione jak zwał tak zwał)
jeżeli jest nas dwoje to urządzenia = przydzielają transfer (czas)
odpowienio to potrzeb!!!! Jeżeli tak nie jest to = należy tak
skonfigurować sprzęt i po kłopocie. Co konia = obchodzi jaki wóz ciągnie,
ma ciągnąć i już ( Bez katowania zwierząt = zaznaczm i w ramach zdrowego
rozsądku:  ciężar wozu). To że ask = sprzedaje gniazdo to jej ból,
formalnie jest ok jest podłączona jedna stacja = robocza do gniazdka?
Jest a , że ma dwie karty sieciowe to sprawa = właściciela i Ty na to nie
masz wpływu koniec kropka!!! Pomyśl sobie karta = (urządzenie) ma
określoną przepustowość i czy to będzie = jeden czy przez tą kartę będzie
dzielone łącze TO NIE MA ZNACZENIA. Wydaje się = że urządzenia tej sieci
zostały pomyślane dla mniejszej liczby = użytkowników i to jest cały myk a
ktoś usiłował zarobić wmawiając = użytkownikom bajoński transfer i teraz
ma kłopot. I mówi o
  większym niż przewidywane obciążeniu. = To znaczy, że mam się pytać ile
mam pracować w sieci? Jak płacę abonament to = moja sprawa!!! i już.
Jestem telekomutantem i dokładnie czuję o co = Tobie chodzi Centrale
telefoniczne buduje się tak aby w GNR (godzina = najwyższego ruchu)
stracić cirka 2-5% połączeń (Uczyłem się = o tym 20 lat temu więc
dokładnej liczby nie pamiętam) i nie ma znaczenia =
telefonicznej jest podłączona centralka abonencka =
telefoniczny.