[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: udostêpnianie po³. internetowego w wimnie

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Wed Feb 05 2003 - 22:29:16 CET
[slacklist] = =?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_udost=EApnianie_po=B3=2E_internetowego_w_wi= ?= =?X-UNKNOWN?Q?mnie?=

A no wlasnie, juz myslalem, ze nikt mi na to nie = odpowie. Mimo wszystko,
jak by mi provider przyszedl i powiedzial, ze mi =
mu to gniazdko oddal. U mnie w domu stoja w sieci = podpiete trzy komputery
i nie wobrazam sobie zeby mi provide rabronil =
przecierz jak bedziesz wykrywal/snifowal, czy jak to = tam nazwiesz, siec
cze dalej nie jest dzielona to wlasnie takie = podlaczenia bedziesz
wykrywal, prawda?
Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl