[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Pakiety - instalacja, uaktualnianie, usuwanie i tworzenie

From: mk23z <mk23z@bukanier.net>
Date: Wed Feb 05 2003 - 19:29:11 CET
[slacklist] Re: Pakiety - instalacja, uaktualnianie, usuwanie i = tworzenie

On Wed, 5 Feb 2003, Asmo wrote:

> Witam
>
> Jakiœ czas temu był na grupie poruszany temat paczek do = Slackware.
> Postanowiłem ten proces opisać = szczegółowo na mojej stronce.
>
> Proszę o komentarze...

   Idzcie i rozmnazajcie sie :-)
   A jak bedzie juz dosc materialu, to = zbierzemy sie do kupy i zrobimy
sobie 'Polska Biblie Slackware', i oczywiscie wydamy =

   Swietny opis Asmo.

   pozdrawiam

--
Miroslaw Kosmala    mailto:mk23z(at)bukanier.net
LinuxRUser #197007  http://www.bukanier.net