[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: cbq - ograniczanie lacza

From: Paweł Rohde <pawel@rohde.poznan.pl>
Date: Tue Feb 11 2003 - 12:37:07 CET
[slacklist] Re: cbq - ograniczanie lacza

Dnia 2003-02-11 12:19, Użytkownik Joks = napisał:
> Witam,posiadam na serwerze SDI i staram sie = ograniczyc sciaganie plikow przez szalonych uzytkownikow = KaZZy.Odnalazlem dokumentacje prostego shapera CBQ.INI I na podstawie = nich opracowalem dwa pliki konfiguracyjne

> cbq-01.net
> # start.
> DEVICE=ppp0,115Kbit,11Kbit
> RATE=50Kbit
> WEIGHT=5Kbit
> PRIO=6
> RULE=217.96.131.145
> # stop.
>
> cbq-02.eth
> [...]

Po 2 miesięcznych walkach poddałem się.
Napisz własne kolejki oparte o htb. Pomocny = będzie PDF ze strony :
http://linio.terramail.pl/htb= .html
oraz opisy z linków które są w nim = podane

patt

PS. do tych skryptów brakuje ci conajmniej = określenia dla sieci lokalnej.