[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: out of topic but very interesting.......

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 13:39:41 CET
[slacklist] Re: out of topic but very interesting.......

14 lutego 2003, 13:18, otrzymałem list = następującej treśći:

G> From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
G> To: "Adam R." = <slacklist@slackware.com.pl>
G> Date: Friday, February 14, 2003, 12:12:54 = PM
G> Subject: [slacklist] Re: out of topic but very =

G> ponieważ jesteś człowiekiem wszechstronnym = powinieneś wiedzieć, że
G>        = ^
G> The Bat bardzo ładnie obsługuje kodowanie =
G> standardem w polsce. powinieneś też = wiedzieć, że odpowiadamy _pod_
G> postem a nie nad.

G> a co do botów, to sprawa nie jest taka prosta = na jaką wygląda.
G> optymalnym narzędziem wydaje się być c = ale jest to na prawdę kupa
> [...]

        Eydaje mi = sie ze język C jest językeim wysokiego poziomu, i strasznie
zwięzły (w porównaniu na przykłąd do = pascala, pascal bardziej przypomina mowe
ludzką) Natomiast C sztywnie trzyma się = regół, no i kod źródłowy będzie cholernie
obszerny, a ja szukam czegoś co zoptymalizuje mi = kod w jak największym stopniu.
Co do zadań jakie ma wykonywać bot - ma = rozmawić, wyciągać wnioski z rozmów,
uczyć się, mieć pojęcie o pojęciu :D, = krutko mówiąc powinien starać się myśleć
samodzielnie, w miare uczenia się i w miare = prowadzenia rozmów. (oczywiście dam
mu jakiś start życiowy :D , doświadczenie :D ). = Ale oczywiście niemoge na hama
do programu wpisać niewyobrażalną dla mnie = liczbę sytuacji pytań odpowiedzi......

PS czy teraz kodowanie jest OK :D
Pozdrawiam.

KAROL    WASILEC
Białystok, Poland
/* Linux is like a wigwam: no windows, no gates and = apache inside */