Wasilec's whisper ended in thunder...
>  Reasumując, należy znaleść jak =
najbardziej odpowiedni język który
>  jest  bardzo  giętki,  =
łatwo  w  nim  sie  wykonuje  operacje  =
na
>  stringach(długich),  =
zbliżony  do  języka niskiego poziomu (takim
> jakim posługuje się czlowiek, i jakim =
> c++ odpadają w takim wypadku, niewiem zabardzo =
>  o  innych  jezykach,  =
perl,pascal,awk,java,php,i  jeszcze  wiele
> innych. Jesli ktoś ma pomysł i chciałby =
się podzielić ze mną swymi
>  przemyśleniami  to  =
za
> wysłuchanie mnie i ewentualną odpowiedz. =
Witam.
   LISP był rozwijany jako język =
"dla" sztucznej inteligencji. Co do
samej  idei  bota,  to  =
zakładam że jest to program działający sam i
reagujący  na  zmiany, ale prawdopodobnie =
ograniczający się tylko do
dokładnej /ludzkiej/ reakcji.
   Kiedyś,   intensywnie  =
zajmując  się  MUSH'em,  znalazłem  =
kilka
prostych  botów  napisanych  w ANSI =
C. Były przygotowane do łączenia
się   z   danym  =
serwerem  i  do podstawowych reakcji z graczami lub
niezależnych  stałych  =
chwili robi), ale to wszystko.
   Jeśli angielski Ci nie straszny, =
zapraszam na taką starą stronkę:
http://www.cs.berkel=
Powodzenia!
Received on Sat Feb 21 03:37:52 2004