[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: out of topic but very interesting.......

From: Gray <gray@toya.net.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 13:55:14 CET
[slacklist] Re: out of topic but very interesting.......

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
To: Gray <slacklist@slackware.com.pl>
Date: Friday, February 14, 2003, 1:39:41 PM
Subject: [slacklist] Re: out of topic but very =

>         = Eydaje mi sie ze język C jest językeim wysokiego poziomu, i = strasznie
> zwięzły (w porównaniu na przykłąd do = pascala, pascal bardziej przypomina mowe
> ludzką) Natomiast C sztywnie trzyma się = regół, no i kod źródłowy będzie cholernie
> obszerny, a ja szukam czegoś co zoptymalizuje = mi kod w jak największym stopniu.
> Co do zadań jakie ma wykonywać bot - ma = rozmawić, wyciągać wnioski z rozmów,
> uczyć się, mieć pojęcie o pojęciu :D, = krutko mówiąc powinien starać się myśleć
> samodzielnie, w miare uczenia się i w miare = prowadzenia rozmów. (oczywiście dam
> [...]

teraz kodowanie jest w sam raz ;)

faktycznie C jest językiem wysokiego poziomu ale = właśnie o to chodzi.
w pascalu można napisać jakąś bardzo = słabą namiastkę czegoś co chcesz
zrobić. co do obszernego kodu.. tak już musi = być - i tak będzie
mniejszy niż w C++. najzwięźlejszy będzie = asembler.

a co do tego co ma robić bot to jest już taka = tcl'ka do eggdropów,
która zapamiętuje co do niej mówić a potem = odpowiada mniej lub
bardziej sensownie. bardzo prymitywne ale możesz = poszukać i oprzeć sie
na tym..

powodzenia

gray