[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: out of topic but very interesting.......

From: Wasilec Karol <wasilec@wp.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 14:31:40 CET
[slacklist] Re: out of topic but very interesting.......

14 lutego 2003, 14:24, otrzymałem list = następującej treśći:

KL> Uwazam, ze C (nie C++) bylby do tego celu = bardzo dobry, moze w polaczeniu

... troche juz na studjach sie bawilem c i c++ ale = niemoge zrozumiec dlaczego
polecasz tylko c a przestrzegasz mnie przed c++ ? = mozesz mi to wyjasnic ?

Pozdrawiam.

KAROL    WASILEC
Białystok, Poland
/* Linux is like a wigwam: no windows, no gates and = apache inside */