[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DNS- RECZNA KONFIRURACJA???

From: Marcin <marcin_a@wp.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 14:39:26 CET
[slacklist] Re: DNS- RECZNA KONFIRURACJA???

Dnia pi± 14. lutego 2003 08:51, Hibiki = napisał:
> Czy ktos wie jak recznie skonfigurowac = DNS?
> (Nie wiem czy to ma znaczenie ale moj komp ma =
> lana) Przydalyby sie szczegolowe informacje = ,gdyz Linuxa mam dopiero od
> okolo 2 tygodni.

Nie wiem czy o to Ci chodzi, ale powiniene¶ dodać =
linijki:

nameserver 194.204.159.1
nameserver 194.204.152.34

oczywi¶cie w miejsce adresów IP należało by = wpisać adresy serwerów DNS Twojego
dostawcy internetu. Podane przezemnei to DNSy = TPSA.

Pozdrawiam