[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: out of topic but very interesting.......

From: Krzysztof K. <pock@go2.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 16:14:48 CET
[slacklist] Re: out of topic but very interesting.......

W poprzednim odcinku Konrad Lapsz = <harrier@disgust.wariaci.net> napisał(a):

> Mnie sie wydaje, ze jest odwrotnie, to wlasnie = pascal trzyma sie regol, a
> w C mozesz zapomniec o sredniku, kompilator = sobie z tym i tak poradzi.

Nic podobnego. Każdy nawias i każdy średnik jest = ważny :) Nigdy nie
uczyłem się na poważnie turbo/innego pascala = więc nie wiem jak to tam
wygląda ;) Ci co znają C mówią, że pascal = jest pokręcony a ci, którzy
znają pascala mówią, że pokręcone jest C = :>

--
pock_at_go2.pl
jid: pocketer_at_jabber.gda.pl