[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: out of topic but very interesting.......

From: Łukasz Halman <szuwarek@ids.gda.pl>
Date: Fri Feb 14 2003 - 17:18:50 CET
[slacklist] Re: out of topic but very interesting.......

> Nic podobnego. Każdy nawias i każdy = średnik jest ważny :) Nigdy nie
> uczyłem się na poważnie turbo/innego = pascala więc nie wiem jak to tam
> wygląda ;) Ci co znają C mówią, że = pascal jest pokręcony a ci, którzy
> znają pascala mówią, że pokręcone jest = C :>

Pascal to w tej chwili jezyk juz czysto 'edukacyjny' = moim zdaniem. Jego
skladnia jest prosta, w miare intuicyjna i jako = pierwszy jezyk programowania
w zyciu poczatkujacego programisty jest w sam = raz.

Niemniej.. predzej czy pozniej i tak przyjdzie pora na = C/C++ bo to jest to
czym swiat stoi, ze wzgledu na sile tego jezyka, jego = mozliwosci, no i
przede wszystkim fakt, iz program napisany w ANSI C =
na przyslowiowym mikserze o ile tylko producent = uprzystepnil kompilator.

shu

--
Today's problem is caused by: "crop circles in = the corn shell"