[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Instalacja slacka na notebooku.. potrzebuje pomocy...

From: Sh4d0w <sh4d0w@box43.pl>
Date: Sat Feb 22 2003 - 08:46:53 CET
[slacklist] Re: Instalacja slacka na notebooku.. potrzebuje = pomocy...

> Oki, to bedzie tak. Z katalogu /bootdisk = wybierasz jadro (najczesciej
bare.i,
> reszta jest opisana w pliku README). A z = katalogu /rootdisk potrzebne bede
ci
> pliki install.1, install.2 etc. Pod Linuxem do = wypalenie dyskietek uzyj
> polecenia dd if=bare.i of-/dev/fd0 a pod =
> jakos tak :)) Odpalasz kompa z boot disku potem = po koleji root diski i
juz.
> Zrodlo instalacji wybierasz w czasie =
>
> ufff... mam nadzieje ze czego nie przekrecilem = :)
>
> pozdrawiam

Dzieki za info ale nie mam plikoof install1 install2 = w katalogu rootdisk na
plytce slackware'a 8.0. Mam tylko wlasnie jakies =
do pcmcia i do network..
Moze Ci sie pomyslilo z 8.1..
i teraz jeszcze czy moge wybrac bare.i jak mam cd-rom = na pcmcia.. nie musze
jakiegos specjalnego image'a ?

Pozdrawiam

          &nbs= p;      Sh4d0w