[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Instalacja slacka na notebooku.. potrzebuje pomocy...

From: paul <paul@poczta.xo.pl>
Date: Sat Feb 22 2003 - 00:16:43 CET
[slacklist] Re: Instalacja slacka na notebooku.. potrzebuje = pomocy...

Dnia pią 21. lutego 2003 23:27, = napisałeś:
> Prosze o pomoc w sprawie instalacja slackware'a = 8.0 na notebooku..
> Musze zabootowac z FDD i zainstalowac z cd-romu = na PCMCIA.. nie wiem ktore
> image wybrac do bootdisku i rootdisku.. jest = tego troche.. zawsze
> bootolwalem z cdromu a teraz musze z fdd czy = moglbym mi ktos pokoli napisac
> co mam zrobic..
> mam CD-ROM na PCMCIA Argosy - California = Access
>
> z goory thx
>
> P.S jest to moj pierwszy mail na tej liscie = ;]
>
> Pozdrawiam
>
>          =     Sh4d0w

Oki, to bedzie tak. Z katalogu /bootdisk wybierasz = jadro (najczesciej bare.i,
reszta jest opisana w pliku README). A z katalogu = /rootdisk potrzebne bede ci
pliki install.1, install.2 etc. Pod Linuxem do = wypalenie dyskietek uzyj
polecenia dd if=bare.i of-/dev/fd0 a pod dosemm = uzyj programu Rawrite (czy
jakos tak :)) Odpalasz kompa z boot disku potem po = koleji root diski i juz.
Zrodlo instalacji wybierasz w czasie =

ufff... mam nadzieje ze czego nie przekrecilem = :)

pozdrawiam