[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Instalacja slacka na notebooku.. potrzebuje pomocy...

From: Sh4d0w <sh4d0w@box43.pl>
Date: Sat Feb 22 2003 - 11:19:41 CET
[slacklist] Re: Instalacja slacka na notebooku.. potrzebuje = pomocy...

paul.dzieki..... udalo mi sie jush zabootowac i mam = wybor instalcji itp. ale
nie wykrywa mi cd-romu na pcmcia.. ale kcem = zainstalowac przez NFS bo mam
drugiego kompa na slacku.. tylko nie bawilem sie = nigdy w NFS i nie wiem jak
udostepnic cd-rom..
Cd-rom mam tak zrobiony:
/dev/hdc
i w katalogu /cdrom
wie ktos moze jak udostepnic cdrom w sieci i jak = poozniej w instalce slacka
8.0 wykryc go ?
z goory thx

Pozdrawiam

          &nbs= p;    Sh4d0w