[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL i aliasy DNS

From: Cnotliwy <cnotliwy@poczta.onet.pl>
Date: Sun Feb 23 2003 - 00:07:22 CET
[slacklist] Re: DSL i aliasy DNS

Hello TheRaV(tm),

Saturday, February 22, 2003, 1:11:04 PM, you = wrote:

Tt>     witam

Tt>     problem jest taki: mam = wykupionego DSL-a od tepsy z adresem
Tt>     = xxx.internetdsl.tpnet.pl
Tt>     postawilem serwer DNS =
Tt>     razie nie chce = wykupwac innej domeny), np:
Tt>     = www.xxx.internetdsl.tpnet.pl czy cos w tym stylu...

[...]

To niestety nie zadziała - musałbyś = zarządzać domeną
internetdsl.tpnet.pl lub subdomeną = xxx.internetdsl.tpnet.pl.
A nią zarządza TP SA :)
Oczywiście lokalnie - jeśli komputery w twojej = sieci korzystają z
lokalnego DNS po dodaniu wpisow bedzie ci = hulać.
Z Intenetu - bez wydelegowania subdomeny - niestety = nie.
Nie ma wyjścia - musisz zarejestrować wlasna =
Inny problem - revDNS - z tego co wiem TPNET nie = zarejestruje ci w nim
nic innego niż *.internetdsl.tpnet.pl

--
Best regards,
 Cnotliwy        &n= bsp;           &nb= sp;       mailto:cnotliwy@poczta.onet.pl