[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: Klaster

From: Konrad Lapsz <harrier@disgust.wariaci.net>
Date: Sun Feb 23 2003 - 00:07:15 CET
[slacklist] Re: Klaster

> Witam.
> Wiem ze to moze byc troche offtopic ale ma taki = problem.
> Posiadam dwa komputerki. Na jednym jest = slackware 9.0 a na drugim
> FreeBSD 4.7. No i chcialbym te dwa komp'y = polaczyc w klaster.
> Czy orientuje sie ktos jakiego oprogramowania do = tego uzyc ?

Bardzo dobre pytanie :-)
W kalster to znaczy jak? Po NFSie nie wystarczy? Ja = mam na dwuch kompach
OpenBSD 3.2 i na jednym Linux Slackware 8.0, moze = bede w stanie Ci pomoc
tylko przybliz mi o co chodzi z klastem, bo tego nie = probowalem... chyba.
Pozdrawiam,

Konrad Lapsz / = harrier           =     ... i'm following the white sublow
mailto: harrier@disgust.wariaci.net
        = harrier@mak.ant.pl