[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: DSL i aliasy DNS

From: Cnotliwy <cnotliwy@poczta.onet.pl>
Date: Sun Feb 23 2003 - 18:38:41 CET
[slacklist] Re: DSL i aliasy DNS

Hello TheRaV(tm),

Sunday, February 23, 2003, 12:24:19 AM, you = wrote:

Tt>  Za stonie TPSA pisze ze robia = oddelegowanie:

Tt>  Jeśli natomiast otrzymali Państwo = mniej adresów IP niż 256 to nie jest
Tt>  możliwe delegowanie do Państwa = serwera DNS obsługi domeny odwrotnej dla
Tt>  całej klasy C, obejmującej Państwa = adresy. W takim przypadku my poprowadzimy
Tt>  serwer DNS dla całej tej klasy = natomiast Państwa prosimy o nadsyłanie do
Tt>  dns@tpsa.pl gotowych rekordów IN PTR =

Tt>  chyba ze zle to rozumiem... Tylko pisze = ze jesli nie korzystam z
Tt>  innej domeny niz z TPSA (np. xxx.pl) to = jest tam automatycznie wpis
Tt>  dla xxx.internetdsl.tpnet.pl

oddelegowanie o którym piszesz powyżej dostyczy = revDNS

Tt>  A co do revDNS tez jest mozliwe = zarejstrowanie innej domeny:

Tu się pomyliłem - DSL podobnie jak Polpak ma = mozliwosc obsłgugi
revDNS w pełni. Nie można zmieniać tylko dla = SDI.

Domenę trzeba będzie zarejestrować i znaleźć = serwery które ją
utrzymają.

--
Best regards,
 Cnotliwy        &n= bsp;           &nb= sp;       mailto:cnotliwy@poczta.onet.pl