[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: statystyki transferu luserow z sieci

From: Luko <luko@dziewicza.vitnet.pl>
Date: Wed Apr 30 2003 - 17:58:56 CEST
[slacklist] Re: statystyki transferu luserow z sieci

> Da sie to zrobic zarowna na mrtg jak i na = lstacie. Ja
osobiscie robie to na
> lstat, kolega na mrtg. Jedno i drugie dziala = rownie dobrze
(albo zawodnie),
> tak wiec kwestia tego co juz masz i co Ci = bardziej pasuje
graficznie.

Witam
Posiadam slck`a 9.0 iptables lstat rrdtool`a - = moglbym
prosic o jakies linki na ten temat albo jakas pomoc, = moze
rady cos co mi sie przyda??

A czy mozliwe jest zrealizowanie na lstat`cie = funkcji
ipfm`a - tzn zliczanie kto ile zassal i wysłał = albo w jakis
inny sposób bo ipfm jest dziwne totala mi nie = zlicza
powyrzej 2gb no i restart i staty od nowa....