[ SlackList ] [ WkikiSlack ]

Re: 3 systemy cd..

From: Luk <staf@o2.pl>
Date: Wed Apr 30 2003 - 18:45:49 CEST
[slacklist] Re: 3 systemy cd..

Luko wszystko ladnie pieknie, ja to wszystko wiem , = systemy juz sa
postawione, teraz musze to jakos wykombinowac....nie = mam zamiaru siedziec
znowu i stawiac od nowa wszystko...musze to jakos = zrobic, najlepszym
wyjsciem by tu bylo zrobinie tego rozruchu vcalego za = pomoca loadera windya
lilo by sie wowczas "wykluczylo"...tylko = jak to zrobic ???