Re: SDI + Slackware 8.0

Autor: Jacek (sydalg_at_ekoplyta.pl)
Data: wto 31 gru 2002 - 19:11:32 CET

Użytkownik wiesio_at_net-comp.one.pl napisał:

> buhahahahahaha
> widziałeś co ja napisałem:????
> Usuwanie karty sieciowej (pracującej w lanie) jest na chwile robione
> tylko po to (i tylko raz) aby odpalić SDI.
> Czytaj cały wątek a nie tylko wyrywki, bo się wyrwałeś jak Filip z
> konopii i tylko mieszasz chłopakowi w głowie.

Widziałem. A Pan widział co ja napisałem w poprzednim liście?
/etc/rc.d/rc.inet1 GETAWAY = "Adres IP SDI" to załatwia problem.( I nie
trzeba usuwać karty .) Ta uwaga z plikiem rc.inet1 pod warunkiem że Pana
rada z usuwaniem karty coś w tym wypadku pomoże. (Agresywność zero)
Pozdrowienia z okazji Nowego Roku!!!!!!! Ja...acek