Re: Za malo wydainy SQUID

Autor: PLum (pl_um_at_go2.pl)
Data: wto 31 gru 2002 - 19:34:22 CET

Hello Maciej,

Tuesday, December 31, 2002, 7:01:41 PM, you wrote:

MK> ja mam siec ponad 400 userow transparentne proxy itd ...
MK> na squdzie i jakos spokojnie to dziala ...
MK> fakt maszynka jest dosc ciekawa
MK> compaq proliant 3000 ( 2 x PII 350 , maciez compaq array 5300 , intel eeproo 100+ ) dziala dosc wydajnie nie nazekam , jak bylo na rtl1893 to myslalem ze kogos wykoncze.

MK> mackill

hmm a ja mam jak mowilem kompa + karty 3-com*3 (tego nie napisalem) ...
a co do mojego wysmiewania ... to przeca czip RTL-8139 nie jest taki
zly, znaczy ... co z tego ze masz 400 kompoff ale powiedz mi ile z nich
ma 3-coma lub orginalnego ineta ??

wiec marudze nie ze te sieciowki sa do bani smieszy mnie - bo nie sa
do bani poprostu sa ogolnie dostepne i tyle, to tak ja marudzenie
rasowych linuxowcoff nad nizsoscia windowsa - ale ile osob ma linuxa u
siebie jako desktop ? i ile softu ogolnie dostepnego da sie na nich
odpalic (+ gry - wiadomo nie kazdy gra - ale ja np. sobie lubie zagrac
i to nie koniecznie musi byc UT czy q3 - ktore da sie odpalic pod
linuxem)

i twoje transparentne proxy mowisz dziala ... no pieknie moje tez
dziala i to dobrze - ale ja mowilem o proxy i podziale lacza - a to
juz tak pieknie nie dziala - szczegolnie jezeli glownym twoim motywem
jest nie pozwolenie na zapchanie modemu - moze masz 10 MB i to cie
wali ... ale ja mam 2mb i ... to w godzinach szczytu jest juz malo

zreszta widze ze twoje poczucie wyzszosci sprzetu za XXXX kasy nad
sprzetem - poprostu ogolnie dotepnym jest tak zawyzony ze nie mamy o
czym rozmawiac

jest sylwester nie ma o co sie denerwowac
kazy uzywa to na co go stac - ...

udanego sylwka i szczesliwego nowego roku 2003 ... zyczy lame PLum !!!

--
Best regards,
 PLum                            mailto:pl_um_at_go2.pl