direct conect

Autor: kynek (kynek321_at_poczta.onet.pl)
Data: wto 31 gru 2002 - 19:01:22 CET

czy ktos potrafi mnie przeprowadzić przez poprawną instalację Direct Connect na moim serwerze

proszę o pomoc

dzięki za jakikolwiek odzew z twojej strony bo niestety fakt to znany że
nikt ci niepomoże jeżeli niema w tym biznesu. Jeżeli mogę to prosiłbym o
kilka odpowiedzi a mianowicie DC odpalam na serwerkuu na slackware bez X i
coś zaczyna mi działać ale pojawia mi się komunikat CONFIRMATION
TIMEOUT TRY AGAIN co myślę jest spowodowane zbyt krótkim czasem
ustawionym w opcjach zmieniłem go na 150s ale komunikat się powtarza
niezależnie od czasu który ustawiłem. Użyłem opcje REFRESCH odświerzając
huby bo pomyślałem że używam już może nieistniejących ale nic z tego więc to
jedynie może być mój problem bo jeżeli działa odświerzanie hubów a brak
komunikacji z hubem to raczej problem konfiguracji proszę wiec powiedz co
jest wymagane w ustawieniach

1. jak musi nazywać się użytkownik kinsor_pas
2. co wpisać w host ip ip mojego serwera czy
innego wymaganego konkretnego waszego
3. host port niemam pojęcia
sprawdzałem 3040 i 412
4. czas zmieniam od 30
do 150s
te opcje wydają mi się istotne i właściwie tylko te zmieniałem czy coś
pomijam?

co to jest i doczego służy Attach to working DCTC

gdybym chciał wpisać jakiś na próbę aby zadziałało

co tu wpisać tak na pewniaka coś co działa

i jak sprawdzić że on wogóle działa a nie problem leży po stronie tylko braku udostępnienia lub przesileniu huba z którym chcę się skomunikować?

Super tanie kwatery narciarskie.
Od 300 zł/osoba/tydzień
http://wycieczki.onet.pl