Re: freesco i brak dostepu

Autor: RM (romek_at_unitechnik.pl)
Data: pią 01 lis 2002 - 21:22:28 CET

zobaczna www.milux.prv.pl
----- Original Message -----
From: "Tomek" <tommysca_at_go2.pl>
To: "Slackware" <slacklist_at_slackware.com.pl>
Sent: Friday, November 01, 2002 8:44 PM
Subject: [slacklist] freesco i brak dostepu

> Mam problem z freesco.
>
> Po zainstalowaniu i skonfigurowaniu go jeszcze bez instalacji zadnych
dodatkowych pakietow nie moge polaczyc sie z serwerem z zewnatrz sieci. W
sieci lokalnej z serwerem normalnie lacze sie przez telnet a spoza sieci
pokazuje komunikat "telnet: Unable to connect to remote host: Connection
refused"

> Jak mam zrobic zeby dalo sie z zewnatrz polaczyc z serwerkiem. Nie wiem
czy to jakis firewall bo podobno w surowym freesco tego nie ma i trzeba to
doinstalowac a ja ni e instalowalem jeszcze nic.