Re: freesco i brak dostepu

Autor: sopoco (sopoco_at_gower.pl)
Data: pią 01 lis 2002 - 22:40:39 CET

> Po zainstalowaniu i skonfigurowaniu go jeszcze bez instalacji zadnych
dodatkowych pakietow nie moge polaczyc sie z serwerem z zewnatrz sieci. W
sieci lokalnej z serwerem normalnie lacze sie przez telnet a spoza sieci
pokazuje komunikat "telnet: Unable to connect to remote host: Connection
refused"

> Jak mam zrobic zeby dalo sie z zewnatrz polaczyc z serwerkiem. Nie >wiem
czy to jakis firewall bo podobno w surowym freesco tego nie ma >i trzeba to
doinstalowac a ja ni e instalowalem jeszcze nic.

Witam,
Wejdz w setup, opcja 46:
n - wylaczenie telneta
s - wlaczenie telneta tylko w sieci lokalnej
y - wlaczenie telneta w sieci lokalnej i w internecie

Jesli chodzi o telnet katagorycznie go odradzam - przesyla hasla nie
zaszyfrowane. Zainstaluj pakiet ssh. Wiecej o tym:
http://www.miniwebportal.and.pl
http://www.freesco.arx.pl

Pozdrawiam
Rasalhague