freesco i brak dostepu

Autor: Tomek (tommysca_at_go2.pl)
Data: pią 01 lis 2002 - 20:44:38 CET

Mam problem z freesco.

Po zainstalowaniu i skonfigurowaniu go jeszcze bez instalacji zadnych dodatkowych pakietow nie moge polaczyc sie z serwerem z zewnatrz sieci. W sieci lokalnej z serwerem normalnie lacze sie przez telnet a spoza sieci pokazuje komunikat "telnet: Unable to connect to remote host: Connection refused"

Jak mam zrobic zeby dalo sie z zewnatrz polaczyc z serwerkiem. Nie wiem czy to jakis firewall bo podobno w surowym freesco tego nie ma i trzeba to doinstalowac a ja ni e instalowalem jeszcze nic.

Pozdrawiam