Re: MySQL

Autor: loju (loju_at_poczta.fm)
Data: pią 01 lis 2002 - 17:17:25 CET

On Thu, 31 Oct 2002 20:51:52 +0100
Krzysztof Górski <kshys13_at_wp.pl> wrote:

> W ogole mam mysqla zainstalowanego wraz ze slackiem. Ale nie umiem sie w
> tym polapac. Rozne jego czesci sa w roznych miejscach. Gdzie indziej
> mysqld w inny mysql_install_db itd. Niech ktos mnie oswieci. kshys

do mysql_install_db masz pacza dlatego nie musisz się martwić ścieżką do niego w mysql.server w slacku jest w /usr/share/mysql.
jeśli chcesz znaleźć gdzie jest binarka albo skrypt od danego programu to :
which <binarka albo skrypt>
o ile oczywiście jest zdefiniowny dla niej pacz

a najlepiej www.google.com.pl, man, --help

--
loju
Uwielbiam, gdy mnie odwiedzasz... >>> http://link.interia.pl/f1663