Re: Photoshop, corel 9

Autor: Drwięga Zbigniew (Zbigniew.Drwiega_at_eltur.com.pl)
Data: wto 29 paź 2002 - 21:53:15 CET

No,... nieładnie.
Skoro Gość pisze,że profesjonalnie zajmuje się grafiką,
 ty mu zaś imputujesz używanie 'lewego' Photoshopa?

Nieładnie.I mocno przesadziłeś.
A co do komfortu- jak świetnie zna Photoshopa, to zrozumiałe,że
szuka rozwiązania, które narazi go na jak najmniejsze komplikacje.
Przesadziłeś.

--
Pozdr.Zbig.Drwięga
LRU #166848